2018(e)ko martxoaren 27(a), asteartea

3. astea

Aste honetan, lehenengo egunean ez dugu didaktikako klasea izan modulu lana azaldu digutelako unibertsitateko hiru irakasle. Modulu lana edo K2a lau pertsonako taldeetan egin behar da eta hiru fase ditu.
Alde batetik proposamen didaktiko bat aukeratu eta analizatu behar dugu. Geroago, lehenengo fasean aukeratutako proposamen didaktikoa azaldu behar dugu zertan datza eta zergatik aukeratu dugu.
Beste aldetik bigarren fasean aukeratutako proposamenaren analisia, balorazioa eta hobekuntza proposamenak  egingo dira ikasgai bakoitzetik. Ikasgai bakoitzak aurrerago irizpide batzuk eman behar dute.
Azkenik hirugarren fasea entrega finala da.





Pasaden astean irakasleak testu bat irakurtzeko esan zigun eta ostiralean denon artean hitz egin genuen, lehenengo parteari buruz batez ere, bakoitzaren iritziz zein ziren idei nagusiak. Aste honetan launaka testua sakonago irakurri eta gero testuko ideia nagusiak eta zer hartu behar dugu kontuan Haur Hezkuntzako egoera bat ebaluatzeko azpimarratu eta bildu behar dugu. 

Testuaren bigarren atalean azaltzen da haurra nola garatzen den, testuingurua eta harremanak.

Garapena:
  • Lehenengo hilabetean buruaren kontrola mugatua.
  • Berarekiko segurtasuna areagotzen da.
  • Lehenengo bi urteak: komunikazioa
  • Bigarrenetik zazpi edo zortzigarrenera alderdi sinbolikoa bereizi.
  • Zortzi urtetik gora erabiliko du arrazonamendua, zentzumenetik harago dagoen ezagutzak eraikitzeko gai. (Ikusi, ukitu, entzun, dastatu eta usaindu.
  • Erabateko subjektibotasunetik ikusiko du dena (egozentrismoa)
  • Umeak baretasun emozionala beharko du edozein esperimentaziotik zerbait eraikitzeko
  • Loturak egingo ditu bizi esperientzia guztietatik
  • Imitazioa ikastera bultzatuko duen berezko gaitasun garrantzitsua (eskola esperientziak)


Testuingurua: Garapen-testuinguru ekologikoa 
Garrantzitsua da pertsona moduan garatzeko egokia duen testuingurua.

Harremanak:
  • Ingurukoekin/helduekin izango dituzten elkarrekintzak funtsezkoak dira (segurtasuna)
  • Jokabidearen bidez edo ahoskeren bidez bere beharrak adierazten ditu inkontzienteki.
  • Heldu sentikorrak umeari behatzen dio, jokabide horiek egoki interpretatzen ditu, hau da, jokabide horien esanahia antzematen du.







iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina