2018(e)ko martxoaren 27(a), asteartea

6. astea

Duela aste batzuk irakasleak  237/2015 dekretua eta Haur Hezkuntzako curriculuma aztertzea esan zigun. Lana orrialde honetan dagoen dokumentua aztertzea eta laburtzea zen
http://www.euskadi.eus/eusko-jaurlaritza/-/dekretua/2372015-dekretua-abenduaren-22koa-haur-hezkuntzako-curriculuma-zehaztu-eta-euskal-autonomia-erkidegoan-ezartzekoa/

(Sartzen bazara aurkituko duzu dokumentuaren ezaugarriak eta atal batean “deskargatu” hitza, hor sakatu eta pdf bat irekiko da).

Lana hasterako momentuan asko eta zaila zela ohartu ginen klasekoek, horregatik gure larritasuna adierazi genion irakasleari. Lana entregatzeko epea ailegatzen doanez irakasleak sortutako gatazkak konpondu nahian lanaren garrantzia azaldu digu eta hausnartzeko ariketa bat egin dugu.

Ariketa honetan irakasleak 5 galdera kopiatzeko esan digu

Nola sentitzen naiz lanarekin?
Dena ez ulertzean nola sentitzen naiz?
Ni baino helduagoa dena ni ez erantzutean nola sentitzen naiz?
Nola eman ahal diot buelta nire arazoari?
Nola zaindu beldurra? Ekintza?

Galdera horiek bakoitzak bere etxean erantzun behar zuen hausnartzeko eta lana aurrera eramateko. Hausnarketa horri laguntzeko oinak lurrean erostea, isilik egotea eta begiak itxita edukitzea esan zigun irakasleak. Ariketa egiten egon garen bitartean testu bat irakurri digu gure barruko pentsamenduei entzuteko.

Astearen saio praktikoetan modulu lana egiten egongo gara aste batzuetan zehar. Aste honetan curriculumaren azterketatik hasteko gomendatu digu irakasleak. Gainera galduta ez egoteko egiteko bi eredu ezberdin erakutsi digu. Eta lanean aritu gara taldeka.


Lehenengo adibidea:



Bigarren adibidea:



Astearen azken saioan dekretuaren lana mapa kontzeptual moduan edo laburpen moduan entregatu dugu. Geroago Ane, ikaskide batek, azaldu digu nola egin zuen dekretuaren azterketa lanbide heziketan zegoenean guk gure lanarekin konparatzeko eta eredu bezala hartzeko eta aurreko egunetan sortutako gatazkak guztiz konpontzeko.






iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina